SIA Darling Wool interneta vietnes darlingwool.lv izmantošanas un pakalpojumu sniegšanas noteikumi.
Iegādājoties produktus un pakalpojumus mājaslapā, Pircējs automātiski piekrīt noteikumiem un nosacījumiem, kas saistīti ar šo vietni.
Vispārīgie noteikumi
Interneta vietnes darlingwool.lv (turpmāk – interneta vietne) īpašnieks ir SIA Darling Wool (turpmāk – Īpašnieks).
SIA Darling Wool rekvizīti:
SIA Darling Wool
Reģistrācijas nr.: 40203585623
Juridiskā adrese: Staru iela 6-39, Ķegums, Ogres novads, LV-5020
Banka: A/S „Swedbank”
Konts: LV02HABA0551058722423
Tālrunis: 22020818
E-pasta adrese: baiba@darlingwool.lv
Interneta vietne darlingwool.lv tiek izmantota kā masu informācijas līdzekli, kā struktūrvienību preču un pakalpojumu tirdzniecībai, kā arī, lai informētu apmeklētājus par SIA Darling Wool darbību un piedāvājumiem.
Pirms jebkuru pakalpojumu izmantošanas uzsākšanas, klientam rūpīgi jāiepazīstas ar šiem noteikumiem.
Ja klients ir patērētājs, tiek slēgts distances līgums starp Īpašnieku un Pircēju, kas iesniedz pasūtījumu un veic pirkumu interneta vietnē darlingwool.lv, vai ar citiem distances saziņas līdzekļiem.
Pasūtījumu veikšana un piegāde
Veicot jebkuru preču vai pakalpojumu pirkumu vietnē darlingwool.lv, Pircējs norāda pasūtamā pakalpojuma vai produkta veidu un daudzumu, un veic apmaksu caur veikalā iestrādātajiem maksājuma rīkiem, vai ar pārskaitījumu uz Īpašnieka bankas kontu. Rēķins par pirkumu Pircējam tiek nosūtīts pēc maksājuma saņemšanas.
Īpašnieks nodrošina pakalpojumu nepārtrauktu norisi iepriekš noteiktajā ilgumā, kā arī savlaicīgu preču izsūtīšanu.
Preces tiek izsūtītas 1-2 darba dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža. To piegādi nodrošina SIA DPD Latvija. Preces ir iespējams saņemt, izmantojot DPD Pick up pakomātu tīklu Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Polijā, Vācijā, Beļģijā, Nīderlandē, Luksemburgā, Francijā, Somijā, Zviedrijā, Portugālē, Dānijā, Spānijā, Čehijā, Ungārijā, Īrijā.
Preču piegādātājs ir atbildīgs par savlaicīgu paku piegādi. Ja paka Latvijā nav piegādāta 7 darba dienu laikā, aicinām sazināties ar SIA DPD Latvija. Preču piegāde uz ārvalstīm var aizņemt līdz 14 darba dienām.
Norēķinu kārtība
Interneta vietnē pakalpojumu un preču cenas, pieejamās atlaides un to iegūšanas nosacījumi tiek norādīti nepārprotamā formātā, Eiro valūtā, ieskaitot nodevas un nodokļu maksājumus. Ja ir kādas papildu izmaksas, tās tiek skaidri norādītas pirms pasūtījuma noformēšanas.
Par pirkumu var norēķināties, veicot pārskaitījumu uz SIA Darling Wool bankas kontu. Maksājumā obligāti jānorāda pasūtījuma vai rēķina numurs, un maksājums veicams vienas darba dienas laikā kopš pirkuma apstiprinājuma saņemšanas.
Brīdinām, ka, veicot rēķina apmaksu atkarībā no izvēlētā apmaksas veida un vietas, no klienta var tikt iekasēta maksa par rēķina summas apmaksas transakcijas veikšanu. Komisijas maksas lielumu nosaka konkrētā pakalpojuma sniedzējs. Īpašnieks neatbild par tās lielumu. Lūdzam klientus izvēlēties sev izdevīgāko norēķinu veidu.
Lietotāja pienākumi
Iegādājoties un lietojot pakalpojumus, kuru izmantošanai nepieciešama pieeja vietnei darlingwool.lv, pircēja pienākums ir rūpēties par savu piekļuves datu (lietotāja vārds, parole) konfidencialitāti. Šos datus ir aizliegt izpaust trešajām personām. Tiesības izmantot iegādātos pakalpojumus ir tikai Pircējam personīgi.
Pircēja pienākums ir regulāri atjaunot platformas pieejas paroli, un nekavējoties informēt Īpašnieku, ja ir aizdomas, ka parole ir nonākusi trešās personas rīcībā.
Pircējs ir atbildīgs par visām darbībām, kas veiktas, izmantojot viņam piešķirto lietotāja kontu un pierakstīšanās datus – lietotāja vārdu un paroli. Pircējs ir pilnībā atbildīgs par visiem veiktajiem darījumiem un citām saistībām, kas veiktas, izmantojot lietojumprogrammu.
Atteikuma tiesības
Ministru kabineta noteikumi nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu” nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no distances līguma 14 kalendāro dienu laikā no līguma noslēgšanas par pakalpojumu sniegšanu.
Pērkot preci, pircējam ir tiesības atteikties no tās, 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam e-pastu uz baiba@darlingwool.lv un minot pasūtījuma numuru un preces atgriešanas iemeslus. Pēc vēstules saņemšanas, Īpašnieks sazinās ar Pircēju, lai vienotos par atbilstošāko situācijas risinājumu.
Ja prece piegādāta ar defektu, e-pastā jāpievieno foto.
Saņemot atgriezto preci, ja Pircējs to pieprasa, Īpašnieks pārskaita pirkuma summu uz Pircēja norādīto kontu 30 kalendāro dienu laikā vai, ja panākta vienošanās par preces aizstāšanu – nosūta Pircējam jaunu preces analogu. Šādā gadījuma visus Sūtīšanas izdevumus sedz Īpašnieks.
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka “patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā”. Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.
Izskatot pretenziju, atbilde tiek sniegta 14 (četrpadsmit) darba dienu laikā.
Patērētājam atteikuma tiesību nav šādos gadījumos:
- Pilnībā ir pabeigta pakalpojuma sniegšana, kura tika uzsākta pirms atteikuma tiesību termiņa beigām un patērētājs pie pasūtījuma apstiprināšanas ir skaidri piekritis un apliecinājis, ka viņš zaudēs atteikuma tiesības no dienas, kad līgums par pakalpojuma sniegšanu būs pilnībā izpildīts;
- Līgums noslēgts par pasākumu un patērētājs vēlas izmantot atteikuma tiesības divas darba dienas vai īsākā laika posmā pirms pakalpojuma sniegšanas datuma;
- Līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu pie pasūtījuma apstiprināšanas.
Pretenziju izskatīšanas kārtība
Gadījumā, ja ir noslēgts līgums ar patērētāju, par pakalpojumu kvalitāti saņemtās pretenzijas tiek risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma normām un Ministru kabineta noteikumiem nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām. Citos gadījumos iesniegtās pretenzijas tiek risinātas savstarpējo pārrunu ceļā.
Pretenzijas iesniedzamas elektroniski (rakstot uz e-pasta adresi: baiba@darlingwool.lv), vai rakstveidā nosūtot uz Īpašnieka juridisko adresi.
Ja patērētājs nepiekrīt sūdzības atzīšanai par nepamatotu, patērētājam ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot Izdevniecībai rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju, iesnieguma iesniegšanas datumu, kā arī strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu. Papildu informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:
- http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanasprocess,
- http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretajustridu-risinataju-datubaze
Ja vienošanās starp pusēm netiek panākta un netiek izmantotas ārpustiesas strīdu risināšanas iespējas, strīds nododams izskatīšanai Latvijas Republikas tiesai saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
Intelektuālā īpašuma tiesības
Vietnē darlingwool.lv iegādājamie pakalpojumi, kursi un digitālie materiāli ir Īpašnieka un iespējamo trešo personu intelektuālais īpašums un konfidenciāla informācija. Pakalpojumu, kursu, elektronisku un fizisku materiālu kopēšana, pavairošana, koplietošana vai pārpublicēšana ir aizliegta.
Bez iepriekšējas Autora rakstveida piekrišanas tev nav tiesību:
- kopēt vai izmantot Pakalpojumus vai jebkādus materiālus, ko tie satur, citiem mērķiem, nekā personīgo mācību mērķiem;
- pārdot, izplatīt vai citādi nodot Pakalpojumus vai materiālus, ko tie satur, jebkurai trešai personai;
- izveidot jebkādus atvasinātus darbus no Pakalpojumiem vai materiāliem;
- izmantot Pakalpojumus vai jebkādus materiālus, ko tie satur, komerciāliem mērķiem, vai ļaut trešai pusei veikt jebkuru no iepriekš minētajām darbībām;
- tu piekrīti nekopēt nekādus materiālus, video vai citus datus tīmekļa vietnē.
Noslēguma noteikumi
Īpašnieks var nosūtīt klientam individuālus elektroniskus vai cita veida paziņojumus, kas saistīti ar interneta vietnes lietošanu, it īpaši, ja tas nepieciešams, lai nodrošinātu atbilstošu un drošu interneta vietnes lietošanu.
Īpašnieks var jebkurā brīdī pēc saviem ieskatiem ierobežot vai pārtraukt klientam piekļuvi interneta vietnei vai klienta profilam, ja klients vai trešā persona, kas izmanto klienta datus, pārkāpj noteikumus, Īpašnieka norādījumus vai normatīvos aktus, vai Īpašniekam par to ir pamatotas aizdomas. Distances līguma pārtraukšana tiek atrunāta distances līguma noteikumos.
Īpašnieks var jebkurā brīdī un jebkurā apjomā pārtraukt, ierobežot vai grozīt interneta vietnes darbību, ja tas nepieciešams interneta vietnes pilnveides vai modernizēšanas darbiem, par to informējot klientus interneta vietnē, vai atsevišķos gadījumos – individuāli.
Īpašnieks var jebkurā laikā izdarīt grozījumus šajos noteikumos (it īpaši, ja tas saistīts ar interneta vietnes izmaiņām vai modernizācijas), kuri stājas spēkā pēc jauno noteikumu versijas publicēšanas interneta vietnē. Katru reizi, apmeklējot interneta vietni, apmeklētājiem ir jāpārbauda, vai ir publicēta jauna šo noteikumu versija, pirms interneta vietnes tālākas izmantošanas.
Informācija ievietota: 04.09.2024